  • Data: 2016-04-09 05:10:12
    Temat: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <n...@p...pl> 9...@g...co

    > Przerabiałem problem

    : zdecydowanie lepiej rozdać pieniądze ubogim
    : i w ten sposób zyskać skarb w niebiosach ;)

    Powiedz Bogu, aby przygotował mi w niebiosach
    kilka miejsc -- co najmniej kilka. :)

    Tymczasem być może uda się jakoś odzyskać choć
    kilka %% z tego, co zdeponowałem u ubogich?... ;)
    Miałbym choć na lekarzy...

    http://anatomiazycia.pl/dyskopatia-czyli-degeneracja
    -krazka-miedzykregowego/

    Pierwszy lepszy link w necie -- widzisz tu gdzieś info, że wypukliny to inaczej
    skolioza?
    I link do ustnego uzasadnienia wyroku:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.mp3

    oraz moja Apelacja:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/Apela
    cjaKartaXXX.pdf

    jej fragment:

    Wyrokowi zarzucam:

    1 Oparcie się o opinię zawierającą: pominięcia, błędy, drobne kłamstwa,
    niespójności i
    niejasności niegodne lekarza, czy naukowca w ogóle (wady te opisałem, dlatego
    nie opisuję
    ich tutaj), która sprowadziła sąd na makabryczną drogę rozumowania:

    (+) wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa to skolioza kręgosłupa

    tak brzmi ustne uzasadnienie wyroku, które wiernie cytuję poniżej,
    podpierając się nagraniem audio z wiadomej rozprawy sądowej:

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł
    kwestie tych wypuklin w uzasadnieniu także formułując
    to w sposób medyczny także prawowypukłej właśnie
    kręgosłupa tak używa to

    (+) skoliozę kręgosłupa ma niemal każdy człowiek

    (=) odwołujący się nie jest niepełnosprawnym, ale jest zwykłym symulantem
    niskich lotów
    a biegły pisze prawdę o 90% z podobnymi ,,wypuklinami'', czyli skoliozami
    kręgosłupa.

    i odpowiedź Sądu Okręgowego:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45
    -46-47-48-49-50.png

    Z uwagi na powyższe Sąd Okręgowy uznał, iż sformułowane w apelacji zarzuty
    są w zasadzie powieleniem zarzutów skierowanych wcześniej do opinii biegłego i
    stanowią jedynie polemikę z prawidłowymi ustaleniami opinii.

    -=-

    Przy okazji:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77.png

    załącznik ,,zgubiony'' przez sąd i jego fragment:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77k.png

    Sąd zagubił ten załącznik (wcześniej Biuro podawcze odmówiło stosownego
    ostemplowania kopii załącznika) i nie wyraził zgody na przyniesienie kopii.

    Aby było jasne -- nie tylko nigdzie biegły w stosownej Opinii nie nazwał
    wypuklin skoliozą, ale odwrotnie -- z Opinii biegłego wynika, że skolioza
    ma jakąś zupełnie inną ;) naturę niż wszelkie inne problemy kręgosłupowe
    zauważone u mnie przez radiologów. :)

    Do dnia dzisiejszego nie znalazł się nikt odważny do nazwania głupoty
    SSR Marty Kiszowary po imieniu. :) (czyli głupotą)

    [ale niedawno znalazł się ktoś, kto zauważył w mej obecności, że w RP i w PRL
    sędzią był dany ktoś, zanim jeszcze był człowiekiem nawet wg Marka Jurka,
    czyli przed poczęciem; stawał się ten ktoś sędzią, zanim zaistniał choćby
    jako płód i zostawał sędzią tak długo, póki nie zrezygnował dobrowolnie,
    bądź w wyniku śmierci...]

    -=-

    Rzecz jasna nie jestem jasnowidzem (o co mnie posądza :) Sąd Okręgowy) -- nie
    powieliłem w Apelacji zarzutów... (do czasu ogłoszenia wyroku SR nie znałem
    ani wyroku, ani uzasadnienia)

    -=-

    BTW Matrioszki -- niekoniecznie ;) tak chroniłem 100kpln. :)
    Ochronę dałem czemuś, co było warte nieco ;) więcej niż 100kpln. :)
    Wiele ,,hermetycznych'' pudełek (złożonych jak Matrioszka) zdaje egzamin doskonale.
    :)
    Warto tu dodać, że pewnym ;) problemem są wahania temperatury -- nawet pod
    powierzchnią ziemi. :)

    -=-

    I jeszcze jedno -- wyżej wspomnianego skarbu od dawna nie ma tam, gdzie był
    chroniony.
    Ani odbiornika GPS wówczas nie miałem, ani podobnych zabawek. :)
    Natomiast zabawy ziemne uskuteczniałem. Moi koledzy potrafili budować ziemianki. :)
    Do dziś pamiętam MichałaŁ drwiącego z kogoś, kto miał rzekomo przenieść całą
    ziemiankę w inne miejsce. (da hecy -- ukraść i przenieść) Gdy kwestionowano
    możliwość przeniesienia ziemianki (postrzeganej jako dziura w ziemi) okazało
    się, że te ziemianki mają ciekawe konstrukcje drewniane...

    W budowaniu tych ziemianek uczestniczyli czasami ;) także rodzice.
    (dysponujący sprzętem -- jak chociażby ojciec owego Michała)

    Można było dosłownie łazić po dachu takiej budowli -- i nie
    mieć pojęcia o skarbach znajdujących się piętro ;) niżej. :)

    Wychowywałem się kilkaset metrów od lasu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'