    From: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fundusze mBanku i szyfrowanie
    Date: Tue, 6 Apr 2004 19:06:08 +0200

    > Mi się tak dzieje gdy za szybko klikam na stronach mBanku i część
    > obiekktów na stronie jest nieszyfrowana.

    co? to raczej problem Mozilli
    przeciez to czy cos jest szyfrowane czy nie
    nie zalezy od szybkosci klikania
    wszystkie linki w systemie transakcyjnym sa
    odsylaczmi do obiektow szyfrowanych
    podobnie jest z gifami, wszystkie leca po https

    tak wiec zgloscie sie do zespolu Mozilli
    niech zbadaja na czym polega problem

    kursor