  • Data: 2009-04-01 23:05:11
    Temat: Re: [eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 10:02:27 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czy już upadł którykolwiek bank, w którym trzymałeś swoje 50 zł?

    Czy musiał od razu upaść?
    W sierpniu 1984 roku gdy chciałem wypłacić kasę z banku Pekao SA, to w
    kolejce stałem 12 godzin, a tłok był taki, że straciłem wszystkie guziki
    przy koszuli.
    A w późniejszych latach też kilka razy razy mi się zdarzyło, że bank
    miał problemy z wypłaceniem mi tych moich "50 zł".

    --
    Krzysztof