  • Data: 2003-12-22 07:45:10
    Temat: Re: eBank i TSL+
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bs57um$kt1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > mam pytanie czy ktoś ćwiczył przeniesienie rachunku z zkredytem w
    > rachunku do mBanku?

    nie przenosilem tylko uruchamialem kredyt w mBanku

    > Zastanawiam się nad taką opcją, mam rachunek w PKO BP.
    > W mBanku funkcojonuje produkt TSL+.

    Duzo prosciej zostawic kredyt i rachunek w PKO BP a kosztowne operacje
    przeniesc do mBanku, gdzie sa bezplatne...
    Zalatwianie formalnosci w mBanku jest lekko ... upierdliwe przez brak
    bezposredniego kontaktu
    Kredyt w PKO BP ma takie same oplaty jak w mB i podobne oprocentowanie.
    Konto w banku ktory ma ponad 1000 placowek i 1700 bankomatow moze sie nie
    raz jeszcze przydac, zwlaszcza teraz po odmiejscowieniu rachunkow...
    No chyba, ze akurat tuz przed nowym rokiem bedziesz odnawiac linie kredytowa
    w PKO BP - wtedy skasuja ci 2% za odnowienie. Ale i tak prosciej byloby
    wypowiedziec kredyt w PKO BP teraz i wystapic o niego ponownie po 1.1.2004 -
    duzo mniej formalnosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---