  • Data: 2008-02-07 16:26:52
    Temat: Re: e max plus
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    > e-max plus: taka atrakcja, a ja jeszcze nie mam...

    Nalezy zajrzec na strone mbanku a nie isc az na taka latwizne.

    W skrocie - konto zakladasz telefonicznie. Na zadnych kurierow nie czekasz.
    Dziala od razu.
    Odsetek nie widzisz w trakcie - sa dopisywane po zakonczeniu miesiaca. Konta
    sa widziane tak samo jak pozostale (czyli mialbys 6).
    Nie musisz rezygnowac ze zwyklego emaxa, choc oczywscie mozesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."