  • Data: 2021-03-23 08:55:33
    Temat: Re: dzwonił wnuczek
    Od: KJ BOSS <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem tez kiedys ze 2 razy juz. Pobawilem sie z nimi chyba ze 3h na telefonie.
    Dzwonilo kilka osob. Jedna nawet z komisariiatu policji, bo nr wyswietlal sie ich na
    tel (kazali wczesniej sprawdzic w googlach do kogo nr naleze :D). Oczywiscie wiadomo,
    ze mozna caller ID zmienic. Mialem z nich polewke. Kilka osob sie musial
    nagimansytowac i tlumaczyc, ale nie poddawali sie jak musieli 5 raz IBAN podawac do
    przelewu do Hong Kongu :D

    Kazali ciagle byc na telefonie, nie moglem do nikogo dzwonic, do banku kazali isc i
    zrobic przelew miedzynarodowy i nic nie wspominac, ze to akcja policji, ze ciagle
    jestem obserwowany :D

    Na koncu zaczlaem gadac na owsiaka, eLGePy i inne pierdoly jak trzaskoski i mielii
    mnie juz po dziurki w nosie, ale chcieli zarobi kilka tysiecy $$.

    Na koncu zasmialem sie, ze w wuja ich robie i chcialem zeby przez ten czas nie
    wyjeb*ali kogos innego.

    Stwierdzili tylko, ze tacy jak ja nigdy sie nie dorobia i beda biedni lol