  • Data: 2010-11-12 06:40:41
    Temat: Re: dostalem jako tester 100 zloty na internetowa karte
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 08:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > u mnie wszystko przebieglo bez problemow, wydrukowalem sobie to co
    > przeslal bank, wpisalem kod CVV2 tam gdzie nalezy i przechowuje dokument
    > jak relikwie ;-)

    > oczywiscie, mamy wydawac kasę którą nam bank łaskawie dał, jak się coś
    > nie uda to nie możemy narzekać

    Sprawdzilem.
    Numeru karty faktycznie nie pobralem.
    Zarejestrowalem nowa karte - faktycznie, jest (specjalnie w zaden
    sposob niewytluszczone) pobieranie pliku pdf z numerem karty, jako
    pierwsza pozycja przy potwierdzeniu zalozenia kartry.

    Zakladalem wczesniej 3 takie karty i nie zauwazylem tego pliku
    (!!!!!), do zadnej nie pobralem.
    Proponuje dodanie opcji takiej jak przy potwierdzeniach zapoznania
    sie z regulaminem - niemoznosc przejscia dalej, bez pobrania pliku .
    Ewewntualnie jako krok drugi wylacznie pobieranie pliku i dopiero z
    tego przejscie do nastepnego etapu.
    O wysylce mail wspominalem wczesniej.

    No coz, na tym chyba koncze testowanie karty.