eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidla zainteresowanych PZ , inny ROR i PlusGSM :) - udało się › Re: dla zainteresowanych PZ , inny ROR i PlusGSM :) - udało się
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dla zainteresowanych PZ , inny ROR i PlusGSM :) - udało się
    Date: Thu, 19 Dec 2002 20:08:11 +0100

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:att3c1$nk7$1@news.tpi.pl...
    > A to ciekawe, bo ja wyslalem do nich list juz ponad miesiac temu i w banku
    > nie widac aby bylo zarejestrowane.

    spokojnie :) to tylko TPSA :)

    ja zaniosłem osobiście 29 października i ok 20 listopada dopiero do banku
    dotarło :)
    a jeszcze z mojego banku musi wrócić potwierdzenie do Citibanku-Handlowego
    :))))

    a z citibanku-Handlowego do TPSA - i dopiero wydrukują poprawną fakturę :)))

    dwa słabe ogniwa (u Ciebie to nawet trzy, bo pewnie korzystałeś z Poczty
    Polskiej)

    na szczęście w tym miesiącu faktur nie będzie więc może do stycznia się
    wyrobią:))))

    na pocieszenie dodam, że telefon zarejestrowałem na mnie 20 września i do
    tej pory nie ma mnie w internetowej książce telefonicznej (mimo
    kilkukrotnych monitów) :))

    --
    pozdrawiam
    plusz