    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: deutsche bank - porażka
    Date: 6 Apr 2006 09:48:35 +0200

    > Witam,
    > Chciałbym przestrzec wszystkich, którzy zamierzają korzystać z usług deutsche
    ciach,

    To znowu ja, ciąg dalszy opowieści o banku z kraju w którym w zimie
    wypożyczalnie pożyczają auta z letnimi oponami :)

    Tak wiec dla przypomnienia po ekstra zmianach w systemie informatycznym db-24,
    lokaty przez internet zakładane są w sposób losowy albo na kwotę 0 złotych, oraz
    na wydrukach pokazuje się nazwisko tylko jednego (losowo wybranego) właściciela
    konta.

    Po mojej interwencji na info lini, wczoraj otrzymałem telefon, ze już wszystko
    będzie dobrze (z lokatami), oraz że problem z właścicielem konta jest
    rozwiązywany. Pani była miła i przepraszała, że tak jest, do tego nie mam
    zastrzeżeń. Dzwoniłem także do oddziału, w sprawie nieprawidłowego wyświetlania
    właściciela konta, ale niestety pani miała oddzwonić, ale nie oddzwoniła.

    Niestety zapewnienia Pani z infolini okazały się nieprawda, zlecenie założenia
    lokaty z 4 kwietnia jak wisi tak wisiało, nowe zlecenie założone wczoraj do
    dzisiaj wisi i nic się z nim nie dzieje. Dzwoniłem znowu na infolinie i mają
    sprawdzać, co się dzieje i oddzwonić.

    Naprawdę za około 40 PLN miesięcznie poziom usług jest niesłychanie wysoki :)

    Pozdrawiam
    Krzysiek