    From: "UsenetAsker" <a...@o...the.usenet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dane z Allegro i przelewy do prania pieniedzy
    Date: Fri, 12 Dec 2008 17:10:53 +0100

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ghts4t$h3c$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > "UsenetAsker" <a...@o...the.usenet.org> wrote in message
    ejka-krejzolki/

    > musieli by miec tu jakieś lokalne "comando" od takiej roboty.
    > Cos by było słychać jakby takie jajca ruscy hakerzy robili.
    > Prowizje mają 10% a przy takim przelewie w ciemno to trudno byłoby
    > oszacować koszty takiej operacji.
    > A jakby sie połowa nie przestraszyła groźnego SMS'a ?

    Czyli ten artykuł i cała historia to lipa? Czytałem też o tym w gazecie,
    wypowiadali się jacyś zwerbowani studenci, że teraz policja im wisi na
    karku, bo wykonali parę przelewów od których potrącali sobie po 10%
    kwoty a pieniądze pochodziły z kont nieświadomych osób. Historia niby
    spójna, hakerzy dostają się komuś na konto, nie mogą wykraść całej kwoty
    bo zbyt wysoki przelew wzbudzi podejrzenia banku, potrzebują słupów do
    których będą przelewać po trochu a ci przekażą te pieniądze dalej na
    wschód już za pośrednictwem Western Union. Faktycznie ryzyko jest takie,
    że część osób przywłaszczy sobie te pieniądze i zamknie konta, ale i tak
    im się opłaca(?)