    From: "Darek" <n...@p...maila.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy nie popełnię przestępstwa
    Date: Sat, 24 Nov 2007 15:01:56 +0100

    > niedawno zamówiłem kk money.pl z limitem 5k co jak reklamuje bank odbywa
    > się bez zaświadczenia o dochodach. karta została przygotowana i wysłana do
    > oddziału w którym miałem ją odebrać ale tu okazuje się, że mój wprawdzie
    > zaświadczenia to oni nie chcą, ale próbują sprawdzić sami u pracodawcy
    > info o dochodach, a mój

    Miałem tak samo. Najpierw chcieli zaświadczenia, potem jak stanowczo
    odparłem że oferta jest bez zaswiadczenia to poprosili o oświadczenie.
    Wypełniłem i doradca przy mnie sobie potwierdził telefonicznie (uprzedziłem
    pracodawcę)

    > na który mam niepodpisaną umowę" a ona na to że to niemożliwe i dopóki nie
    > podpisałem umowy to karta jest nieaktywna,

    IMO musisz aktywować kartę. Karta jest w oddziale i wydawana przy
    podpisywaniu umowy. Pin przychodzi do domu (ło jak to długo trwało!!!) a
    kartę aktywujesz w ichnym bankomacie.
    Nie próbowałem robić przelewu przy nieaktywnej karcie ale wydaje mi sie że
    byłoby to niemożliwe.

    Darek