    From: "Robert Sierant" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy musze miec konto firmowe?
    Date: Wed, 17 May 2006 09:05:53 +0200

    mam zwykle konto w banku. czy zakładając firmę MUSZE koniecznie miec
    konto tzw. firmowe, czy wystarczy to, co mam?
    wszedzie pisza, ze trzeba zalozyc firmowe, ale wlasciwie to po co?
    nie wystarczy to co mam?

    zdecydowanie nie musisz, nie ma przepisu, ktory nakladalby na
    przedsiebiorce taki
    obowiazek, a co nie jest zabronione to....

    no chyba, ze w regulaminie konta jest zapis, ze nie mozna go wykorzystywac
    do
    prowadzenia rozliczen z tyt. DG, poza tym jeszcze nie slyszalem, aby bank
    kiedykolwiek komus wypowiedzial z tego tytulu konto