  • Data: 2002-09-06 08:06:39
    Temat: Re: czy ktoś ma doświadczenia...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wkg"
    > "Karta VISA Gold wydawana jest do Rachunku Złotego i Platynowego" ( cytat
    > ich strony). Wiec zanim pouczasz - doucz sie.

    mam pakiet srebrny a karte Gold wiec nie zauwazylem zmiany w regulaminie
    Faktycznie - teraz maja inne zasady
    Przepraszam, nie bede juz nikogo pouczal, ale jak ktos pisze ze w pakiecie
    zlotym nie ma bezprowizyjnych bankomatow to wprowadza innych w blad

    > "Opłata roczna za wydanie i obsługę obciążeniowej karty VISA Gold 250
    zł" -
    > to gdzies tak jak 64prowizje od wyplat z bankomatu.

    dlatego wlasnie zrezygnowalem niedawno z odnawiania VG - trudno, bede placil
    prowizje, chociaz w moim przypadku zawsze znajdzie sie w okolicy jakis bank
    do ktorego mam karte i nie musze uzywac VE Fortisa ;-))
    *** blad ***