eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ?? › Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
  • Data: 2016-01-19 22:06:20
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ten trzeba jakoś wyliczyć(m.in dowody wpłat podatku)

    w ten sposób się zdolności nie liczy, napisałem wcześniej co analityk
    bierze pod uwagę

    możesz mieć zapłacony podatek w kwocie 0 (zero) złotych, a zdolność
    kredytowa będzie

    > A co ma wspolnego zaświadczenie o niezaleganiu z obliczaniem dochodu?

    NIC, zaświadczenie jest wymagane do uruchomienia kredytu, nie ma wprost
    wpływu na zdolność kredytową

    niestety jak ktoś US/ZUS ma nieuregulowane to kredytu bank nie uruchomi,
    wcześniej klient musi napisać oświadczenie, że nie zalega ze skłądkami i
    podatkami

    > Z ZUS o niezaleganiu, z us o niezaleganiu ale też często o wysokości zapłaconego
    podatku.

    to wynika przecież z PIT więc po co dokument dot. zapłaconego podatku?

    > "30 setków baranów porwałem, 20 setków zżarłem w ty 4 śmierdzące"

    czyli widzę, że pełen profesjonalizm ;-/

    jeżeli nie wiesz a tylko słyszałeś lub "misietylkowydaje" to może daj
    sobie spokój z wprowadzaniem userów w błąd...

    --
    pozdrawiam
    RobertS