eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ?? › Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
  • Data: 2016-01-18 21:03:57
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-18 o 15:44, marcin_ pisze:
    > chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę
    > dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał
    > kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z
    > dochodem faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc wtedy
    > jesli bank każe mi pokazać potwierdzenie zapłaty podatku do US i tu moje
    > pytanie czy banki żądaja takich rzeczy ??

    może wyjaśnię, bo widzę że ludzie niezłe bzdury wypisują:
    1. wszystko jest możliwe do zrobienia, ale wiesz jakie są kary za próbę
    wyłudzenia kredytu, fałszowanie dokumentacji itp.? cokolwiek robisz to
    rób z głową!

    2. w banku musisz pokazać PIT-36/36L oraz PIT-B, do tego KPiR za
    określony okres (szczegółowo lub tylko narastająco)

    3. zaświadczenie z ZUS i US dot. niezalegania z podatkami

    4. potwierdzenie zapłaty podatku jeżeli z PIT wynika niedopłata

    generalnie jeżeli ktoś ogranicza koszty i ma wyższy dochód to jest ok,
    ale jeżeli komuś nagle przychody skaczą o 100% w górę to takie zdarzenia
    powodują wręcz niezdrowe zainteresowanie analityków i może tyle w tym
    temacie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS