eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ?? › Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
  • Data: 2016-01-19 04:05:36
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/18/2016 8:44 AM, marcin_ wrote:
    > chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę
    > dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał
    > kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z
    > dochodem faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc wtedy
    > jesli bank każe mi pokazać potwierdzenie zapłaty podatku do US i tu moje
    > pytanie czy banki żądaja takich rzeczy ??

    Nie zdazylo mi sie.

    Ale w US juz sie na tym przejechal i raczej nie dostaniesz stempelka na
    twojej kopi a raczej papierek ze pit został przyjety.
    Owszem mozesz formalnie wystapic po zaswiadczenie z US i takowe
    dostaniesz a potem zlozyc korekte.

    Natomiast sadze, ze w umowie bankowej bedzie zapis, ze o kazdej zmianie
    sytuacji powiadamiasz bank.

    Jak cie przyłapia ze robiles to celowo to cie troche poprzeciagaja, a
    natychmiastowe wypowiedzenie umowy kredytu masz jak w banku.

    Szansa przylapania faktycznie niewielka.