    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy bank odda kase?
    Date: Tue, 26 Mar 2002 14:00:19 +0100

    Wiesz gdyby to kasjerka się pomyliła i wydała za dużo te kilka złoty, to uwierz
    mi- napewno znaleźliby numer telefonu do klienta i z szerokim usmiechem
    przywitałaby go owa kasjerka w drzwiach banku, który właśnie skończył pracę.
    Przykład z zycia wzięty.
    W tym przypadku to klient ma się martwić o to, żeby nie zostać okradzionym, a i
    tak jak już się połapie, to mu pokażą "po odejściu od kasy ... (mamy Cię w
    nosie)".
    Ja, jak by mnie chociaż raz olali w takiej prostej sprawie chyba juz do końca
    życia nie przyznałbym się, że dostałem więcej pieniędzy niż chciałem.
    Grzegorz