eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny? › Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
  • Data: 2014-03-19 19:39:13
    Temat: Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.pkobp.pl/junior
    > 3) Jak masz Konto Dziecka - mozesz zalozyc darmowe konto Rodzica (jesli nie
    wezmiesz karty). Mozesz wowczas kontrolowac i SKO i Juniora. Z Juniora syn bedzie
    mogl przelewac pieniadze i komorke doladowywac (ty bedziesz to oczywiscie autoryzowal
    - i akceptowal na druga reke - samo konto ma dostep pasywny)
    > 4) Syn bedzie mogl sie przelaczac miedzy SKO a Juniorem (jeden login i haslo).

    Jak widzisz nadal żyję i nawet dość często się tutaj pojawiam (w
    przeciwieństwie do Ciebie), bo to skarbnica wiedzy niedostępna w innym
    miejscu w sieci ;-)

    ad. 2
    Syn ma 9 lat, czy może takie konto założyć?

    ad. reszta
    jak on będzie mógł to i ja założę...tak sobie myślę, że konta miałem/mam
    we wszystkich możliwych bankach działających w naszym ślicznym kraju
    (pomijam BSy), a w PKO BP jeszcze nie miałem.

    --
    pozdrawiam
    RobertS