    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy Idea Bank zmienia odnawialność lokat?
    Date: Mon, 10 Sep 2012 15:36:02 +0200

    Użytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:k2kp11$er0$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ten bank trzeba bardzo dokładnie kontrolować. Wyglądaja jak by mieli
    > system transakcyjny w Excelu.

    Twoje stwierdzenie może być bardzo bliskie prawdy :)

    Mi jeszcze nie udało się uzyskać efektu, żeby lokata przedłużona
    przez konsultanta była nieodnawialna i miała ten sam rachunek
    do zwrotu środków, co lokata źródłowa. Mimo, że pan z którym
    rozmawiam, za każdym razem zapewnia mnie, że tak będzie.

    Albo "wychodzą mu" odnawialne, albo numer rachunku do zwrotu
    jest mi kompletnie nieznany (nie mój). Tak czy owak, zawsze
    poprawiam po panu :)