eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe › Re: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
  • Data: 2006-12-05 19:24:32
    Temat: Re: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:el1tn6$772$1@news.onet.pl...

    > Ja mam placowki Multi w miejsach, w ktorych czesto bywam. A Lukasy nie
    > wiem gdzie sa i nie widze potrzeby zmiany.

    Przeicez nikt Ci nie zabrania miec konto gdzie chcesz. Byc moze nawet w
    Twoim
    przypadku Multi jest najbardziej korzystne. Ale skoro nie znasz oferty
    konkurencji (przynajmniej ja odnioslem takie wrazenie z posta) to
    trudno powiedziec, czy obiektywnie oferta Multi jest dobra.
    Jezeli czesto korzystasz z placowek to pewnie najlepszy bank bedzie taki,
    ktory ma blisko oodzial. W placowce Multi bylem tylko raz (nie liczac
    wyplat z bankomatu) - zamknac konto;)

    Pozdrawiam,
    Marcin