    From: "Travis" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co moge zrobic bankowi - albo bank mi ;-)
    Date: Mon, 22 Jul 2002 22:14:26 +0200

    1) Nie jestesmy na TY wiec jezeli juz to pan z przodu.
    2) Nikogo nie porowonuje, tylko moja stopka mowi o tym ze Stalin tez mowil
    o Europie bez granic. Nic wiecej, kwestia interpretacji jest dowolna. A
    bynajmniej nie jest to powodem aby wyzywac mnie od burakow czy kretynow.
    3) Nie wiem czy pan wie ale wiekszosc inteligetnych ludzi jest przeciw
    unii, byly robione badania jakis czas temu okolo 2000 roku.
    Osobiscie nie udzielam poparcia unii. I bede glosowac przeciw integracji.
    4) Jezeli juz mogl pan napisac na priva.
    5) Z takimi ludzmi jak pan "Mscislaw" faktycznie mamy szanse zaistniec i
    wynegocjowac lepsze warunki. Bez komentarza.....
    6) Jezeli nie widzi pan innego rozwiazania po za unia swiadczy to jedynie o
    malej wybrazni i pomyslowosci.
    7) A gdzie kosekwencje czlonkowstwa? Az tak krotkowidzacy jest pan?
    8) Leppera tez nie popieram.
    9) Obecnego rzadu j/w.

    Nastepnym razem wszelkie tego typu komentarze na priva.

    nie pozdrawiam Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127