    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Date: Tue, 13 Oct 2009 07:49:03 +0200

    > Mi też nie..;-) Za to po którymś dobiciu limitu zadzwonili z
    > propozycją rozłożenia długu na karcie na raty. A jak nie, to "może
    > kredyt gotówkowy 119.900,00 PLN ?", usiłowało sprzedać Citi Dziewczę.
    > Gwoli ścisłości: posiadam u nich kartę CitiGiold LOT z limitem 6000
    > pln, najniższym spośród posiadanych wszystkich kart kredytowych. Chyba
    > nigdy ich nie zrozumiem.

    kiedyś też chciałem aby podnieśli mi limit, ale bez tony papierów się
    nie dało, jednak przy okazji propozycji jakiegoś kredytu gotówkowego (na
    kwotę chyba 10x większą niż limit karty) poprosiłem, aby zamiast składać
    mi takie propozycje podwyższyli mi limit na kk...po kilku tygodniach
    dostałem info, że limit "ze względu na dobrą współpracę" mi podwyższyli,
    do dzisiaj nie wiem czy to wynik mojej prośby czy tylko zbieg okoliczności

    --
    pozdrawiam
    RobertS