    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 27 Oct 2021 05:37:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: citek mnie dręczy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 21:37:06 UTC+2 Imka napisał(a):

    > W ST o żadne info się wówczas nie potknęłam, dowód zaktualizowałam dwa
    > tygodnie temu, dziś się wyświetliło "Ojojoj, sprawdź czy są aktualne
    > dane..."

    No to świeżynka. A sprawdziłaś, czy już się wyświetla nowy numer i data ważności?
    Bo może jeszcze tego nie przeprocesowali...
    Jak robiłem pierwszą KK w citku to było to podczas rozmowy telefonicznej - i to citek
    dzwonił z propozycją darmowej KK (tzn. miesiąc wcześniej zarzuciłem przynętę,
    zadzwoniłem i pomarudziłem, że chciałbym ich KK, ale tylko jeśli byłaby darmowa -
    wtedy się nie udało, ale potem sami zadzwonili).
    Potem procesowali to chyba z miesiąc - aż się przestraszyłem, że dałem się nabrać na
    wyłudzanie danych ;>

    Ale jak się wyświetla to znaczy, że tego popupa wstawili wszystkim.

    > PS. Suma wydatków zwalniająca mnie z opłaty za citka nie zgadzała się o
    > jakieś 130 z ogonkiem. Zareklamowałam, przeprosili, dopisali.
    > Teraz się nie zgadza w o 4 grosze - w drugą stronę.

    O, a gdzie citek ma taki licznik? I z czego zwalnianie z opłat liczy?
    Francuz też ma taki licznik dla KK - nie zalicza transakcji w dni, w których robi się
    spłatę.
    No to ich teraz testuję, kiedy zapytają, czy to ja płacę przyjacielowi aionowi czy
    też może ktoś ode mnie tą kasę wyłudza (a przy okazji nabijam ten licznik oraz punkty
    mambonus ;).
    Dziś poszło 10k bez problemu.
    Niestety na przeszkodzie dalszej zabawy stoi nieliniowość - mam limit 10k ;>
    Ale chyba proponowali zwiększenie - w sumie czemu nie ;>
    Za ten licznik nie mam skrupułów (bo reklamacja na to już była - obiecali że
    naprawią, nic nie zrobili - być może tym się różni francuski bank od citka).
    Do tego wysyłali w AIS transakcje z mojej poprzedniej KK u nich jako transakcje
    wykonane na rachunku obecnej karty (akurat są to dwie spłaty).
    Ciekawe, że poszły tylko do santandera - w ing nie było ich widać.
    To akurat chyba naprawili - choć żeby przestały się w santander pokazywać, trzeba
    było usunąć zgodę na import z francuza i udzielić na nowo. Choć akurat to może być
    już winą santandera.

    Aha, a możesz sprawdzić, kiedy naliczyli Ci opłatę w santander za odnowienie KK MC
    world - i jak się ta data ma do daty ważności starej karty?