    From: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Date: Sat, 19 Apr 2003 23:17:26 +0200

    > Reprezentujesz dość ciekawe polączenie kapitalizmu ("naiwnością jest
    myśleć
    > że dostaniesz to w prezencie") z socjalizmem (to ze chcialbyś wiedziec ile
    > wynosi marża etc). To nawet jak na dzisiejsze czasy "oryginalne" podejscie
    > do świata.

    Ty byś nie chciał wiedzieć ile wynoszą poszczególne składniki ??? To
    gratuluję dociekliwości - jak jutro zobaczysz cenę beznzyny 5 zł to też sie
    nie zdziwisz czemu i będzie ok ?

    Jeśli wiem że jest pewien składnik ceny "opcjonalny" to chcę mieć możliwość
    na jego naliczanie

    Niestety nie mam wpływu na podatki, akcyzę, nawet wysokość marży (choc mogę
    nie kupić jak znajdę taniej)
    to przynajmniej na opłaty dla Polcardów chce mieć wpływ !!

    i jeśli znajdę sklep w którym zaproponują mi albo płatnosc gotówką (taniej)
    albo kartą (drożej) to przynajmniej mam wybór

    Ty jesteś za to za komunistyczną urawniłowką - podnieść ceny wszystkich
    towarów o prowizję banku, a ci co płacą gotówką to frajerzy bo można kartami
    "za darmo"

    ja chcę poprostu wyboru -przynajmniej w takim zakresie jaki jest możliwy (bo
    bez VAT i akcyz różnych niestety trudno coś kupic)