    From: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: buy-sell-back w ING?
    Date: Sat, 7 Jun 2003 23:00:45 +0200

    > ??!?!
    > Moglbys zacytowac ? Bo dalej twierdze, ze dezinformacje siejesz.
    > Istotne jest nie to na jakich papierach transakcja jest robiona, tylko aby
    byla
    > zrobiona przez gielde. Szczegoly w ustawie o PIT :)
    > Rgds

    Oka - co by nie "siać dezinformacji", będę uparcie się trzymal głównego
    wątku lub raczej mojej pierwszej odpowiedzi - a sens jej był taki, co by dać
    sobie spokój z BSB na obligacjach Skarbu Państwa (za duże koszty
    transakcyjne i prowizje banków) a zainteresować sie obligacjami banków,
    gdyż:1. zerowe koszty transakcyjne (Millennium), 2. większa rentowność, 3.
    też charakter antypodatkowy (Ustawy (art 52) nie bedę cytował, bo to nie
    temat wątku), 4. wątpliwości prawnych nie ma!

    Rgds