    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: buy-sell-back w ING?
    Date: Fri, 6 Jun 2003 20:44:25 +0200

    Użytkownik "Jamesi"

    > Co prawda nie korzystam z usług ING ale obecnie tj. w 2003, ze wzgledu na
    > koszty, nie ma ekonomicznego sensu (dla klienta a nie dla banku ;P)
    > dokonywania transakcji BSB. Radziłbym Ci rozejrzeć sie za obigacjami
    banków
    > np. Millennium, PEKAO. Raz, że bez podatku, dwa - masz stałą rentowność do
    wykupu. Co do tego czy sie da lub nie, zależy oczywiście od kwoty lub
    planów
    > sprzedażowych banku lub oddziału (hehe).

    Nie wiem jakie warunki można dostać na BSB - zobaczymy co mi zaoferują (o
    ile w ogóle).
    Ale zysk taki jak z obligacji banków mnie nie interesuje (pomijając
    wątpliwości prawnie które się pojawiały). Tyle spodziewam się z zysków w TFI
    i to nawet uwzględniając podatek.
    Co do stałego oprocentowania - AFAIK buy-sell-back polega na tym, że
    uzgadnia się też kwotę za jaką sprzedaję obligacje. Czyli zysk z operacji
    jest z góry znany.

    Bogdan B.