    From: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: buy-sell-back w ING?
    Date: Fri, 6 Jun 2003 20:30:22 +0200

    > Czy ktoś korzystał z operacji buy-sell-back w ING Banku Śląskim? Jeżeli
    tak,
    > to gdzie: w personal banking czy ING Securities?
    > Czytałem, że jest to możliwe:
    > http://businessman.onet.pl/artykul.html?MP=1&ITEM=11
    17935
    > Rzecz polega na tym, że moja "doradczyni" w personal banking ING nie ma
    > pojęcia o czym do niej mówię i twierdzi "to się u nas nie da". To mnie
    > akurat nie dziwi, bo ona tak często ma. Tylko jak ją naprowadzić na
    właściwy
    > trop - gdzie ma zadzwonić żeby się dowiedzieć?

    Co prawda nie korzystam z usług ING ale obecnie tj. w 2003, ze wzgledu na
    koszty, nie ma ekonomicznego sensu (dla klienta a nie dla banku ;P)
    dokonywania transakcji BSB. Radziłbym Ci rozejrzeć sie za obigacjami banków
    np. Millennium, PEKAO. Raz, że bez podatku, dwa - masz stałą rentowność do
    wykupu. Co do tego czy sie da lub nie, zależy oczywiście od kwoty lub planów
    sprzedażowych banku lub oddziału (hehe).

    Jamesi