    From: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągó w!
    Date: 5 Dec 2002 17:17:41 +0100

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > I naprawdę ani Ty, ani autor wątku nie poprosiliście o wyjaśnienie - co jest
    > nie tak? IMHO macie debety przez lokaty, które kończą się w dni wolne, a
    > środki są do dyspozycji już w poprzedzający dzień roboczy. Używając tych
    > pieniędzy można wpaść w debet. Ale nie jest to nic niezwykłego (nie
    > twierdzę, że jest to wygodne :-), bo podobny mechanizm jest np dla operacji
    > kartowych - saldo jest dodatnie np jeszcze przez dwa dni, ale potem
    > następuje księgowanie z datą wsteczną.
    > Moja rada - nie ruszać pieniędzy z lokat do momentu zapadnięcia lokaty. Jak
> [...]
    Krzysztofie, system Multi nalicza opłaty i odsetki za debet niedozwolony
    nawet wtedy jak nie ma lokat kończących się w dzień wolny.
    Po złożonej reklamacji bank po około 10 dniach oddaje na konto bez słowa
    wyjaśnienia pobrane kwoty.
    Zaraz na priv Ci wyślę nr klienta, to sobie popatrzysz co tam się ew.
    dzieje...

    pzdr

    Tomek