  • Data: 2013-02-02 11:49:38
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" keiobc$n7q$...@n...news.atman.pl

    > Dziwne, pierwsze moje skojarzenie to ..."milczenie owiec"
    > ale z tego co pamiętam, to już cie obdardli ze skóry :D

    Oglądałem ten film ze 30 lat temu. I nie pamiętam z niego nic!!!

    > A to zależy w jakich "kręgach towarzyskich" się obracasz

    W żadnych. Kościół izoluje skutecznie -- może znów
    jakaś tragedia podJeżewska czy podSmoleńska przerwie
    to skurwysyństwo. Jak to mówią -- w Bogu cała nadzieja!

    > u mnie w firmie jak policzylem na szybko pali mniej niz 1 na 10 osób
    > Statystycznie chyba więcej osób pije piwo - choćby okazjonalnie,
    > te też możesz kupić i odsprzedawać ;)
    > Cóż - masz pecha że na Orzełkach nie sprzedają mleka :D

    Sprzedają -- ale drogo. W Auchan czasami można złapać
    mleko w cenie 1.5 pln za litr -- a na Orzełku?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'