  • Data: 2013-02-01 19:18:25
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 18:04:43 +0100, osa napisał(a):

    > Tylko gdzie tyle dają na KO? bez jakiś śmiesznych limitów i/lub
    > warunków?

    Tutaj:

    <http://www.dnbnord.pl/pl/finanse-osobiste/oszczedza
    nie/konto-
    oszczednosciowe/>

    dzisiaj wygrzebałem, trochę przez przypadek, no i nie wiadomo jak długo,
    bo widać na stronie, że już zostali kupieni przez Pana Leszka, więc mogą
    równać do reszty klonów. Jak ktoś ma zakładać meritka to w sumie może to.

    --
    xbartx