  • Data: 2013-01-31 18:13:54
    Temat: Re: bgż optima, nowe promocyjne oprocentowanie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 08:30:39 -0800, lolekanabolek napisał(a):

    > Dokładnie, do końca marca w Meritum się posiedzi.
    > Może jak im dużo kasy odpłynie to zrobią pewnie znowu promocje dla
    > nowych środków

    No można jeszcze z lokaty bezkarnej skorzystać jak ktoś nie musi mieć pod
    ręką. Do Meritum wyprowadzka za te 0,2% to jak ktoś ma konto to tak jeden/
    dwa przelewy i już ale zakładać konto dla 0,2% to już zależy - ja jestem
    chyba za leniwy ;) Trzeba poczekać może ktoś wyskoczy z czymś nowym za te
    kilka dni. Fakt, faktem że przydałby się BGZO odpływ aby ich trochę
    zmobilizować do lepszego działania.

    --
    xbartx