  • Data: 2017-03-01 12:07:15
    Temat: Re: bgz optima i fatca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o968tc$29d$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-03-01 o 11:45, J.F. pisze:

    >Wysokopłatny funkcjonariusz nie umie polskiego,

    Morawiecki chyba umial. W PKO BP tez umieja itd.

    >lokalni pracownicy mają wszystko w dupie, i jedyne, czego się od nich
    >wymaga, to wykonania planu i umiejętności excela - i takie są efekty.

    Tym niemniej ktos (radca prawny ?) musial zauwazyc, ze takie
    oswiadczenie jest potrzebne.
    Przekazal odpowiedniej osobie (Dyr d/s Informatyki ?), ktory zlecil
    Programiscie, byc moze przez pare innych osob.

    I zaden z w/w nie zarabia 2000 zl ... no moze z wyjatkiem programisty,
    jesli do student na zleceniu :-)

    >Nikt nie jest w stanie powiedzieć, że "król jest nagi".

    No ba, pare konkursow bylo na najlepsza aplikacje, najlepsza strone
    www ... a ja uwazam, ze mbank ma najgorsza, i komu mam powiedziec ?
    W konkursach nie ma takiej kategorii, ani ujemnej punktacji :-)

    J.