  • Data: 2005-05-18 08:05:00
    Temat: Re: bezpieczenstwo dostepu BPH - sezam ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-05-17, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > a po rozszerzeniu nie latwiej? ;)

    Rozszerzenie to tylko coś czego używa windows aby ładnie zaobrazkować plik.
    U mnie klucze np. miały swego czasu rozszerzenie *.avi - działa bez problemu.
    Programu nie interesuje koncowka tylko tresc...
    Byle by człowiek wiedział jak się nazywają.
    Oczywiście napisanie programu który monitoruje na jakich plikach
    aplikacja bankowa wywołuje systemowe open() to nie problem i
    potem przesłanie listy tych plików gdzieś :)

    P.S Klucze z ING - działa bardzo podobnie.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE