    From: "Patryk" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank internetowy
    Date: Sat, 29 Mar 2008 10:36:51 +0100

    > przeglądałem troszeczkę archiwum, strony www, poradniki ale i tak
    > najbardziej liczę na fachowe zdanie grupy,
    > oprócz bezpieczeństwa na co jeszcze zwrócić uwagę kierując sie wyborem
    > banku? i tutaj jest pewien absurd, jak określić stopień bezpieczeństwa,
    > rozumiem, że na dzień dzisiejszy nie było żadnej większej wpadki, i czy
    > przez maksymalne bezpieczeństwo zawsze mam brać pod uwagę token czy
    > niekoniecznie?
    > interesuje mnie rachunek wspólny, średnie miesięczne wpłaty to około 4
    > 000, transakcje internetowe, bankomaty, karta "bez weryfikacji podpisu",
> [...]

    Ogólnie banki internetowe są bezpieczne, chyba, że ktoś przez głupotę
    udostępni komuś wszystkie swoje dane. To media szukają sensacji i straszą
    ludzi. Ptasi grypa, terroryści, hakerzy - wszystko medialny kit.

    http://patbank.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-osob
    istych/7/ - tu masz
    porównania zabezpieczeń kont.

    Sam mam konto w mBanku od 5 lat, i sobie chwalę, rodzice mają konto wspólne,
    także w mBanku i też są zadowoleni. Dobre w mBanku jest to, że oprócz
    całkowicie darmowego konta daje możliwość inwestowania w fundusze
    inwestycyjne, inwestowania na giełdzie, zakup ubezpieczeń OC i AC, a także
    podgląd konta emerytalnego OFE. Polecam:
    http://patbank.pl/mbank/

    --
    Patryk