eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH › Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <obcusk$1uad$1@gioia.aioe.org>
    <58daa0e2$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <obg6fh$llq$1@node2.news.atman.pl>
    <58dbebf1$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 29 Mar 2017 20:53:35 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <58dbebf1$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <58dc02b2$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.254.216
    X-Trace: 1490813618 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15186 83.10.254.216:57942
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630227
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-03-17 o 19:16, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 29-03-17 o 13:39, Tomaszek pisze:
    >> Zmigrowałem się dzisiaj (BPH ==> Alior)
    >> Nie miałem problemów.
    >> Po migracji wszystko przeniosło mi się dokładnie tak jak to było
    >> opisywane. Puściłem sobie przelew, który miałem opłacić na początku
    >> kwietnia, ale postanowiłem przetestować;) Poszło bez problemów, choć
    >> zaskoczyło mnie to, że zażądali kodu SMS przy przelewie zdefiniowanym.
    >>
    >> Wydaje mi się, że wiem skąd pochodzi cały ten flejm. Ludzie nie
    >> rozumieją, że na stary CIF można się zalogować tylko raz, a potem już
    >> trzeba tylko na nowy i przy użyciu nowego hasła, które się samemu
    >> ustaliło. Przy migracji te numery CIF są blisko siebie i na dodatek jako
    >> pierwszy wyświetla się stary CIF, więc ludzkie ameby podają stary CIF i
    >> nowe hasło;)))) I tak 3 razy pod rząd, a wtedy efekt wiadomy:)))
    >>
    > No więc nie masz racji. Ja cały czas loguję się starym CIF-em ale nowym
    > hasłem i działa.
    >
    > Potwierdzam, że żądają SMS przy zdefiniowanym bezpiecznym przelewie. Być
    > możne tylko za pierwszym razem, bo nie da się bezpiecznego zaznaczyć
    > ponownie jako bezpieczny.
    >
    Ale jest inny problem. Jak zainstalowałem w telefonie odpowiednią apkę,
    to można było zmienić hasło na wzorek. Zmieniłem, bo wpisywania dość
    skomplikowanego hasła przeze mnie używanego w telefonie jest upierdliwe.
    No i nie działa. Daje się logować na stronie normalnym hasłem, ale
    wzorkiem z komórki nie. Wzorka raczej nie popierdzieliłem, bo dwa razy
    ten sam sie wrysowuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1