    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 26 Oct 2021 02:09:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: aion zaliczył zwis
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 26 października 2021 o 10:49:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > No nie wiem. Apka citka jest nieużywalna.

    Coś tam się da zrobić, choć debilna jest - no i rzeczywiście właściwie jedyna rzecz,
    do jakiej jej użyłem, to włączenie citi global wallet - jest to możliwe wyłącznie
    przez apkę (całe szczęście, że robi się to raz i można zapomnieć - również o apce).
    A to jest już przynajmniej trzecia, zupełnie inna odsłona (echh, żal mi starego ST
    citka, nie wieszał się - i miał unikalną opcję - można było sobie przeglądać, na co i
    ile wydają pieniądze posiadacza różnego rodzaju KK citka ;).

    A nest poprawił w tej trzeciej (albo i następnej) odsłonie?
    Pierwsza sraczkowata to był dramat, druga niebieskawa nieco lepiej, ale też
    przedszkole - a potem zamknąłem.
    Ale jeśli jest tak super napisana jak ST nesta - pani księgowa raz mnie zawołała, że
    znikło jej całe menu - rzeczywiście znikło i schowało się pod hamburgerem - a powód
    był taki, że okno przeglądarki nie było zmaksymalizowane, tylko "floating" - ale
    dokładnie w takim samym rozmiarze, jakby było zmaksymalizowane (monitor 1600*1200) -
    to nie spodziewam się wiele.
    Ale może przelew da się zrobić - w citku nawet nie próbowałem.