eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Date: Mon, 23 Aug 2021 00:22:38 +0200

    On 2021-08-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Niczego takiego nie napisałem.
    > Po prostu nie cieszy mnie to ze bank wiecej zarobił na MNIE!
    > Bo jeżeli płace np 6zł za karte czy 25zł za konto których to opłat
    > wczesniej nie ponosiłem to znaczy ze o tyle jestem biedniejszy.

    Ale wcześniej nie było takich niskich stóp i banki zarabiały więcej na
    kredytach. A teraz nie.

    > A co gorsza, bank majac coraz wieksze zyski bedzie wydawał sporo tej
    > kasy na swoje własne potrzeby

    Czyli na jakie potrzeby?

    > a jak popadnie w kłopoty to znów wyciagnie rece po wspolna kase.

    Nie. W przypadku złej sytuacji banku mamy BFG, które finansowane jest ze
    składek innych banków i tylko w drobnej części przez państwo.

    O tu masz:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bankowy_Fundusz_Gwaran
    cyjny#Finansowanie_Funduszu

    > Czyzbys juz nie pamietał ze "bankki sa zbyt duze zeby upasc"?

    Dlatego też nie mogą sobie działać jak chcą, tylko są ściślej
    regulowane. W czym widzisz problem?

    > Reasumujac - nie mam złudzen skąd sie biora te zyski wiec trudno zebym
    > sie cieszył "jak głupi do sera"...

    Jprdl. Twoje zyski też się biorą z tego, że ktoś za nie zapłacił.
    To co prezentujesz, to jest jakiś wyższy level zawiści, żeby tak
    stękać na to, że inni dobrze zarabiają.

    Jak idziesz do żabki, czy biedronki, to TEŻ ktoś na tym zarabia.
    O ZGROZO! Ty TEŻ na kimś zarabiasz jak zajmujesz się pracą zarobkową.

    Skąd u Ciebie ten level polaczkowej zawiści?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com