eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-20 13:53:42
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 13:39:56 UTC+2 rAzor napisał(a):
> [...]
    tylko da przez debili dla debili?
> [...]
    >
    > Jak potrzebujesz spolki i gdzie kase pcha to masz:
    >
    > Nr 38/ 2020 | 05-06-2020
    > PKN ORLEN S.A. (,,Spółka") informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN
    > ORLEN S.A. w dniu 5 czerwca 2020 roku, po zapoznaniu się z wnioskiem
    > Zarządu, postanowiło podzielić zysk netto Spółki za 2019 rok w wysokości 4
    > 813 592 019,09 PLN w następujący sposób:
    >
    > - kwotę 427 709 061,00 PLN przeznaczyć na wypłatę dywidendy (1,00 PLN na 1
    > akcję),
    > - pozostałą kwotę w wysokości 4 385 882 958,09 PLN przeznaczyć na kapitał

    Wczorajszy jesteś - piłeś, nie pisz.
    Ale może to i dobrze, bo wychodzą piękne podprogowości: "Bratem Daniela Obajtka jest
    Bartłomiej Obajtek, dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku".
    Więc już wiemy, skąd te Lasy - ale wciąż nie wiem, skąd wziąłeś tą "organizację"?
    Kłamstwo boli mózg, bo wymaga dużo cukru - tak samo jak nerki po chlaniu.

    2019 dawno minął, może dasz dane z 2020? Tutaj ludzie potrafią myśleć i czytać -
    m.in. komunikaty giełdowe orlenu:
    "- jednostkowy rachunek zysków lub strat (ujęty w sprawozdaniu z zysków lub strat i
    innych całkowitych dochodów) za okres od 1 stycznia 2020 roku do 31
    grudnia 2020 roku zamykający się stratą netto w kwocie 2 355 671 374,21 złotych
    (słownie: dwa miliardy trzysta pięćdziesiąt pięć milionów sześćset
    siedemdziesiąt jeden tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery złote 21/100);
    - jednostkowe sprawozdanie ze zmian w kapitale własnym, wykazujące
    zmniejszenie kapitału własnego na dzień 31 grudnia 2020 roku o kwotę 3 055
    528 362,41 złotych (słownie: trzy miliardy pięćdziesiąt pięć milionów pięćset
    dwadzieścia osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt dwa złote 41/100);
    - jednostkowe sprawozdanie z przepływów pieniężnych wykazujące zmniejszenie
    netto stanu środków pieniężnych o kwotę 4 478 108 243,19 złotych (słownie: cztery
    miliardy czterysta siedemdziesiąt osiem milionów sto osiem tysięcy dwieście
    czterdzieści trzy złote 19/100)"

    Więc o 2020 nie było co pisać, bo mamy "zysk ujemny".
    Zastosuj się więc do własnej rady o podskokach i nie zaśmiecaj grupy kłamstwami.