eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-20 16:58:20
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2021 04:53:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > 2019 dawno minął, może dasz dane z 2020? Tutaj ludzie potrafią myśleć i czytać -
    m.in. komunikaty giełdowe orlenu:
> [...]
    > stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku zamykający się
    > stratą netto w kwocie 2 355 671 374,21 złotych (słownie: dwa
    > miliardy trzysta pięćdziesiąt pięć milionów sześćset
    > siedemdziesiąt jeden tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery złote
    > 21/100);
    >- jednostkowe sprawozdanie ze zmian w kapitale
    > własnym, wykazujące zmniejszenie kapitału własnego na dzień 31
    > grudnia 2020 roku o kwotę 3 055 528 362,41 złotych (słownie:
    > trzy miliardy pięćdziesiąt pięć milionów pięćset dwadzieścia
    > osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt dwa złote 41/100);

    Hm - czy to nie powinno sie zgadzac?

    Co prawda w 2020 wyplacono w/w dywidende za 2019,
    a z kolei w 2021 wyplacono dywidende ... hm, formalnie z zysku
    wypracowanego w 2020 :-)

    > - jednostkowe sprawozdanie z przepływów pieniężnych wykazujące zmniejszenie
    netto stanu środków pieniężnych o kwotę 4 478 108 243,19 złotych (słownie: cztery
    miliardy czterysta siedemdziesiąt osiem milionów sto osiem tysięcy dwieście
    czterdzieści trzy złote 19/100)"

    > Więc o 2020 nie było co pisać, bo mamy "zysk ujemny".
    > Zastosuj się więc do własnej rady o podskokach i nie zaśmiecaj grupy kłamstwami.

    https://raportzintegrowany2020.orlen.pl/uploads/orle
    n-raport-zintegrowany-2020-pl.pdf

    Hm, ja tam widze
    -zysk przed opodatkowaniem 2856
    -podatek dochodowy 31
    -zysk netto 2825

    I jeszcze cos takiego - ale to 2021
    https://tvn24.pl/polska/wladyslaw-kosiniak-kamysz-o-
    cenach-benzyny-ta-spadla-o-15-groszy-w-czasie-jego-w
    ystapienia-5139868

    Cieszyc sie, czy martwic?
    Mam samochod i nie waham sie go uzyc :-)

    J.