eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZsumowanie limitow KK › Re: Zsumowanie limitow KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zsumowanie limitow KK
    Date: Tue, 28 Jun 2005 17:52:08 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <d9rs11$ef2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d9hrl8$ik4$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9m73i$gfi$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ej74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1119974247 14818 80.53.9.74 (28 Jun 2005 15:57:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jun 2005 15:57:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:354669
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl>
    napisał w wiadomości news:d9m73i$gfi$2@news.dialog.net.pl...
    > MarekZ napisał(a):
    > [cut]
    >
    > Na 100% BPH (ja zamieniałem 2 półtora roku temu).

    A zatem bylem w ING oraz w BPH. W ING konsultant zrobil wielkie oczy,
    zaczalem tlumaczyc dokladniej o co mi chodzi. W trakcie rozmowy
    okazalo sie jednak, ze konsultant za bardzo nie odroznia limitu na
    karcie od limitu odnawialnego w koncie, gdyz z nienacka zazadal
    splacenia tamtych limitow i pozamykania ror-w. Poza tym nie wiedzial,
    ze w ofercie banku jest w ogole zamiana karty KK innego banku (a jest
    juz od 6 czerwca). Poprosilem aby gdzies zadzwonil i sie
    skonsultowal... Zadzwonil (chyba) do "dyrektora oddzialiku". Ten juz
    wiedzial, ze jest taka oferta, ale tylko w wariancie 1:1, ogolnie
    stopien zorientowania w zagadnieniu byl nadal niewysoki. Powiedzialem,
    ze na ich miejscu bym sie zalamal wlasnym poziomem kompetencji.
    Wyslalem e-maila z zapytaniem i dokladnym opisaniem moich oczekiwan na
    mampytanie[maupa]ingbank.pl czy jakos tak, w kazdym razie adres z ich
    strony... Jak na razie jakiegokolwiek odzewu brak.

    Bylem tez w oddziale BPH. Na poczatku zdecydowane "nie da sie". Prosze
    o zajrzenie do procedur, pani zaglada - nadal "nie da sie". Zgodnie z
    rada, mowie ze musi sie dac i prosze o skonsultowanie sie z
    przelozonym. Konsultatnka gdzies dzwoni ale podobno jest zajete, lekko
    zaczyna sie stresowac. Zostawiam numer telefonu i prosze o
    oddzwonienie. Dzis konsultantka oddzwania: "da sie". Na razie "da sie"
    w wariancie podwyzszenia limitu istniejacej juz karty BPH o limit z
    przenoszonych pozostalych kart. Pro forma krece nosem. Mowie, ze
    wolalbym zamknac istniejaca karte BPH (znudzil mi sie jej wyglad, poza
    tym chce skorzystac z promocji "116 dni") i otworzyc nowa z limitem
    rownym sumie trzech albo czterech limitow, w tym tego z karty BPH. Nie
    chodzi mi o ucieczke przed oplata, bo obroty na karcie sa takie, ze
    wznowienie i tak jest za darmo. Konsultant mowi, ze musi sie
    skonsultowac. OK, dla mnie to nic pilnego, moge z tydzien poczekac na
    odzew. No zobaczymy jak to bedzie.

    Ale na starcie (co o niczym jeszcze nie przesądza) BPH a ING to niebo
    a pieklo.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1