  • Data: 2002-12-30 20:10:49
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta36zł ;-)
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Dec 2002 11:37:13 +0100, Nicek <n...@g...pl>
    napisał(a):

    >Dlatego że wyrażając zgodę na wznowienie wyrażał zgodę na wznowienie na
    >takich warunkach jakie obowiązywały w momencie wyrażenia zgody. Bank w
    >istotny sposób zmienił warunki.

    Warunki się nie zmieniły.
    Zmieniła sie TOiP.
    Nikt Ci nie obiecywał, że nie będzie zmieniana.

    Dlatego też np. na 50 dni przed
    mogłeś zainteresować się aktualną TOiP
    i zdecydować czy Cię stać na wznowienie.

    >Ja będę składał reklamację w tej sprawie i będę domagał się zwrotu 36 zł
    Stracisz tylko czas i kolejne pieniądze.

    >(jak chcą to niech anulują przy tym wystawioną już kartę).

    ... nie chcą.
    Chcą za rok wystawić Ci nową.

    BAH
    PS.
    Równie dobrze mozesz reklamować akcyzę w pradzie.
    bo nie dostałeś MP na e-mail
    ani żaden poseł do Ciebie nie zadzwonił.