  • Data: 2010-04-05 18:38:20
    Temat: Re: Zmiana konta a obsługa online.
    Od: arek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Korzystałem już z kilku banków i w porównaniu z np. DB, BZWBK czy
    Lukasem to Eurobank wcale nie wypada źle (chyba nawet wolę WWW
    Eurobanku niż mBanku) - jest bezpieczny (używam tokena), nie
    przeładowany opcjami, przelewy zaplanowane na późniejszy termin
    (bardzo ważna dla mnie rzecz!) chodzą bez zastrzeżeń, przelewanie z
    kont oszczędnościowych na główne również bez zarzutu.

    Na konto nie zamierzam przeznaczać więcej jak 5 zł, przejrzystość i
    ogólna wypaśność WWW, placówki do wpłaty gotówki, bezpłatny Euronet/
    BZWBK, karta z czipem, jakby jeszcze było darmowe konto w EUR (mam
    kredyt w tej walucie, a nie chcę trzymać całej kasy w banku, który
    kredytu mi udzielił) to full wypas.
    Miałem chęć na Pocztowy, ale jeśli WWW rzeczywiście wygląda jak to na
    demie to odpada.
    Aha, czasami wpadają mi jakieś przelewy w EUR, więc żeby bank nie
    pobierał ekstra za taki ficzer. Do tej pory posiłkowałem się mBankiem,
    ale wypłacenie tej kasy jest chyba niemożliwe bez przewalutowania...