  • Data: 2010-04-11 17:24:12
    Temat: Re: Zmiana konta a obsługa online.
    Od: Marcin <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2010-04-05 17:43, arek pisze:
    > Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
    > przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
    > wirtualne).

    Moze Nodrdea? Konto za darmo (przy wplywach od 1500 PLN/m-c), karta
    platna 1,5 PLN/m-c, ale wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy
    internetowe za darmo.

    BZWBK konto Wydajesz & Zarsbiasz? Konto za darmo (przy wplywach 1000
    PLN/m-c). Karta platna 3 PLN/m-c. Wszystkie bankomaty w PL za darmo.
    Przelewy internetowe platne 0,50 gr ale zwracaja 1% wydatkow karta.

    Pozdrawiam,
    Marcin