  • From: "Piterson" <p...@h...plum.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zgubiłem potwierdzenie przelewu POCZTA POLSKA
    Date: Sat, 25 Nov 2006 20:57:05 +0100

    "pioded" <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Witam,
    > Czy Poczta Polska posiada historię przelewów. Zgubiłem potwierdzenie
    > przelewu, które teraz bardzo potrzebuje. Było to 3 miesiące temu,
    > ale znam datę w której dokonałem wpłatę.
    > Czy mam jakiesz szanse na uzyskanie takiej informacji?
    > Dzieki z góry za odp.
    > Pozdrawiam
    > pioded

    Wiesz, staram sie unikac okienek pocztowych i nie mialem nigdy takiej
    sytuacji, ale wydaje mi sie, ze oni to rejestruja w systemie, jednak
    obawiam sie, ze pilnie tego nie zalatwisz, pewnie na pisemna prosbe i za 2
    tygodnie odszukaja... Pod warunkiem, ze nie beda dalej strajkowac :P

    A tak przy okazji, to ciekawe ile wyciagow do kart kredytowych nie dotrze
    na czas do adresatow, banki sie oblowie na prowizjach za spoznienia...

    Pozdrawiam,
    Piterson