  • Data: 2020-01-21 11:49:13
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie próbowałem wziąć paragon z NIP w aptece -> armageddon.
    Albo pełna faktura z NIP "na firmę" "bo sa kary" "prosze przyjśc po odbiór jutro"
    albo bujaj się, choć udało się wziąc coś na imię i
    nazwisko (tresci nie czytałem bo by mnie ukamieniowali ;)

    -----
    > A teraz firmy będą mogły traktować paragony z NIP do sumy 450zł jako faktury
    uproszczone - i dobrze, bo zawsze w marketach było