  • Data: 2002-11-30 10:58:38
    Temat: Re: Zarabiaj z Inteligo!!! (sorki za spam)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asa39q$rrh$1@topaz.icpnet.pl...

    > Proponuje wrocic do tematu: te 50 zl to w koncu jest, jak ktos to ujal
    > "dotacja celowa", czy tez nagrodzony moze swobodnie rozporządzac tą kwotą?
    >
    > W opisach sugeruje się ograniczenie sposobu wykorzystania premii do zakupu
    2
    > produktów Inteligo lub zakupów przez "Płacę z Inteligo"
    > (patrz do Nowosci w inteligo)
    >
    > Z regulaminu promocji dla mnie takie ograniczenie nie wynika.
    > (link do regulaminu w pdf jest na dole stosownej strony Nowosci)

    Robert, a Ty znowu o tym samym? No weź przestań...

    Oni sugerują, bo by _chcieli_, żebyś na to wydał. I widać, że ta _sugestia_
    bardzo dobrze im wyszła.

    A to jest wycinek z maila wysyłanego przez inteligo:

    "Dzięki tej premii możesz np. wykonać 50 bezpłatnych
    przelewów, korzystać za darmo przez 10 miesięcy z Serwisu SMS lub po
    prostu wydać ją na co tylko chcesz."

    Widzisz tam "np."?

    Zresztą przeczytaj, co teraz pisze na stronie promocji. Czy "lub wydać ją na
    co tylko chcesz" rozwiewa wątpliwości? Jeśli tak, to skończmy już... :-)

    A inną kwestią jest, że tam mogą pisać, że masz je wydać na różowe żyrafy w
    chorzowskim zoo ;), jednak jeśli nie ma tego w regulaminie, to tego NIE
    MA... Musi być podstawa...

    Grrr...

    --
    Pozdrawiam,