    From: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w BZWBK
    Date: 5 Apr 2004 11:52:55 GMT

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in
    news:c243d4$f0o$1@inews.gazeta.pl:

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:442740p4a41oshpkln00svmm1bsabu81ft@4ax.com...

    > KC nie wymaga żadnej formy szczególnej, więc jeśli umowa rachunku tej
    > kwestii nie reguluje, to można ją wypowiedzieć w dowolny sposób, byle
    > oświadczenie woli dotarło do osoby uprawnionej do jego przyjęcia.
    > Obawiam się jednak, że pani w kasie taką osobą nie jest, więc lepiej
    > jest pisemnie
    >:)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    he he wlasnie final jest taki ze dostalem listem poleconym pytanie czy chce
    zamknac konto :) - mam zglosic sie do oddzialu banku zeby oddac wszystkie
    karty - ktore juz notabene oddalem 20 stycznia - ujemny debet na koncie
    zostal uznany jakas tam mniejsza suma pieniedzy - czyzbym znowu wiec musial
    czekac kolejne 2 miesiace na zamkniecie konta ?? - moze tak wlasnie BZWBK
    nabija sobie statsy ilosci klientow - bo taki numer moze robic latami :)

    pisemne potwierdzenie zamkniecia konta mialem dostac po jego zamknieciu
    czyli 1 kwietnia - to chyba juz jakas paranoja - ja tu widze niezly b....
    siostry

    Max