    From: Max <b...@g...master.one.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w BZWBK
    Date: 1 Mar 2004 10:40:36 GMT

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in
    news:c1v2lq$qc3$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Użytkownik "Max"
    >
    > niestety tak, i to 2 miesiace z placeniem za rachunek
    > jesli zostawiles za malo to lepiej idz doplac
    > *** blad ***

    aha jeszcze jedno nie dano mi zadnego powierdzenia zamkniecia konta !! - a
    ja byc moze w swojej glupocie nie zaczalem sie wyklocac :( poprostu
    logicznie zabrzmialo ze po 2 miesiacach dotane pisko jak konto naprawde
    bedzie zamkniete - ale w ten sposob mozna robic ludzi w bambuko jak sie
    chce kiedy sie chce na ile sie chce !!

    MAx