eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe › Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
  • Data: 2016-12-10 22:40:33
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kris wrote:

    > W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
    > napisał:
    >> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    >> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >> > napisał:
    >> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >> >> T-MOBILE.
    >> >
    >> > Witamy bohatera;)
    >> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    >> >
    >>
    >> Podobno robili trudności.
    > Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
    > system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
    > ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
    > jak zamknąć.

    No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale
    bardzo nietypowy scenariusz.

    Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu
    się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś
    dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.

    A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku
    niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1