  • Data: 2003-03-06 19:55:21
    Temat: Re: Zamknięcie Eurokonta...
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "k.b" <K...@w...PF.PL> napisał w wiadomości
    news:b474oi$lur$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tak musi być
    > A tak być raczej nie mogło.
    > W momencie gdy zamykasz konto oddajesz karty, kasują zlecenia itp.
    > [ . . . ]
    > Tak więc zamknięcie konta trwa do końca miesiąca w którym składasz
    > dyspozycję + miesiąc. Ponieważ robisz to na początku miesiąca (masz pecha)
    > trwa to 2 miesiące.

    KOLEGO k.b

    podaję Ci dokładnie
    pisemko złożone w PEKAO SA - 16.01.2003
    konto zamknięte definitywnie - 03.02.2003

    Tak więc kalendarzowych 18 dni !!!! robocze mniej
    czyli przegiąłem o 4 DNI
    a mówią że byłem ... dobry z matematyki

    Powiedz więc co jest niemożliwe ?

    Tu jest jeszcze inny sęk ( info z pierwszej ręki ) :
    problemy ( ? ) ma pracownik który dokonał lub przyjął
    dyspozycję zamknięcia rachunku
    ot . . . Polska właśnie ,
    tam jeszcze pachnie komuną , chyba że to new kapitalizm
    nie mi to roztrząsać :-)))))

    z poważaniem
    --
    Piotr W.